Followers

Wednesday, October 28, 2009

Beijing Winter Package


BEIJING WINTER

6 HARI 5 MALAM


PENERBANGAN AIR CHINA

…….. KLIA

DEC 2009

Berkumpul 3 jam sebelum penrbangan di KLIA untuk mendaftar masuk penerbangan ke Beijing. Wakil kami akan menanti anda disana untuk urusan mendaftar masuk.

HARI 01 KLIA / BEIJING ( SP on board / MT / MM )

DEC 2009

Penerbangan ke Beijing dengan pesawat CA 972 pada jam 12.50 tengah malam. Penerbangan mengambil masa lebih kurang 6 jam. Dijangka tiba di Lapangan Terbang Beijing pada jam 6.40 pagi. Selesai urusan Imigresen dan kastam, anda akan dijemput oleh wakil kami dan terus dibawa Summer Palace ( Istana Musim Panas ) . Setelah itu ke restoran untuk makan tengahari dan seterusnya ke Masjid Madian bagi lawatan dan sembahyang Zuhur. Setelah itu, ke Pusat Mutiara( Fresh Water Pearl Centre ), Anda akan dibawa untuk menyaksikan pertunjukan akrobatik dan seterusnya makan malam di restoran muslim.

HARI 02 BEIJING ( SP / MT / MM )

DEC 2009

Selepas sarapan pagi di hotel, anda akan dibawa untuk lawatan ke Tian’anmen Square dan kemudian melawat ke Forbidden City. Selepas makan tengahari, dibawa untuk menunaikan solat Zohor di Masjid Nandouya. Setelah itu, lawatan ke Pusat Kesihatan & Perubatan Traditional Cina dimana anda akan berpeluang untuk merasai urutan kaki percuma. Juga dapat memeriksa tahap kesihatan anda disini. Selepas itu, ke ”Tea House” dan ke Perusahaan sutera dimana anda akan dapat menyaksikan bagaimana kain sutera dihasilkan. Bagi yang belum pernah melihat ulat sutera, disini anda berpeluang menyaksikannya. Makan malam akan disediakan di restoran tempatan.

HARI 03 BEIJING> ROSE VALLEY ( SP / MT / MM )

DEC 2009

Pada hari ini, mendaftar keluar dan dibawa lawatan penuh ke Tembok Besar China yang termasuk dalam 7 ajaib di dunia. Saksikan keajaiban dan keindahan reka bentuknya. Disini terdapat pelbagai cenderamata seperti replika tembok besar yang boleh dibeli sebagai kenangan. Setelah itu, acara membeli-belah di Pusat Jade dan Sutera, Perusahaan Kristal dan Gaoyoik. Mendaftar masuk ke Day Inn Rose Valley.

HARI 04 ROSE VALLEY SKI > BEIJING ( SP / MT / MM )

DEC 2009

Pada hari ini, acara pada sebelah pagi anda akan dibawa untuk bermain ski. Setelah itu, mendaftar keluar dan terus ke Beijing. anda akan dibawa untuk membeli-belah di sekitar Beijing antaranya ke Wang Fu Jing dan Night Food Market. Makan tengahari dan makan malam akan disediakan di restoran tempatan.

HARI 05 BEIJING ( SP / MT / MM )

DEC 2009

Sarapan pagi di hotel. Acara membeli-belah di kota Beijing. Makan tengahari dan makan malam akan disediakan. Pasar Chaowiamen ( dahulu dikenali Pasar Yabaolu ), pasar Hongqiao, dan Lady Street bakal anda kunjungi.

HARI 06 BEIJING / KUALA LUMPUR ( SP / MT / MM On board )

DEC 2009

Selepas sarapan pagi, terus mendaftar keluar hotel. Dibawa ke Kedai Cenderahati Olympic, Jewellery Shop dan berpeluang bergambar di luar stadium Olympic – stadium layang-layang. Setelah itu, dibawa untuk membeli-belah untuk kali terakhir sebelum dibawa ke lapangan terbang untuk penerbangan balik. Penerbangan balik dijangka pada jam 5.05 petang dengan pesawat CA 971 dan dijangka tiba pada jam 11.20 malam di KLIA. Bebas memilih destinasi masing-masing.

LAWATAN BERAKHIR

HARGA PAKEJ :-

HOTEL

2 SEBILIK

LONG DING HUA HOTEL / GUANG YUN HOTEL ATAU SETARAF

RM 2430 / SEORANG

HARGA TERMASUK :-

ü Tiket penerbangan berkumpulan AIR CHINA pergi balik dari KUL > PEK > KUL

ü Penginapan selama 5 malam di hotel pilihan

ü Makan – 6x SP + 6x MT + 5x MM

ü Pengangkutan sepanjang lawatan

ü Tiket masuk ke semua tempat lawatan

ü Insuran perjalanan

ü Pemandu pelancong berbahasa Inggeris / Melayu

ü Pengurusan Visa China ,

ü Insuran penerbangan ,

ü Cukai lapangan terbang

ü tip kepada pemandu pelancong

HARGA TIDAK TERMASUK :-

ü Perbelanjaan peribadi seperti penggunaan fax, tel, dobi dan lain-lain selain dinyatakan di dalam lawatan

ü Pasport Antarabangsa

ü Kelengkapan ski



Untuk Maklumat Lanjut & Tempahan Sila Hubungi:


AnF Holidays Sdn. Bhd.
No. 5515-D, Tingkat 1, Wakaf Siku, Jln Kuala Krai 15050 Kota Bharu, Kelantan. MALAYSIA
Tel: 09-748 8600/ 03-4102 6860(KL) Fax: 09-748 9600
E-Mail: anf@streamyx.com/hasmaliza_anf_holidays@yahoo.com Website: www.anfholidays.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails